Facebook

Just graduated! Alhamdulillah.Semoga segala amalan kita diterima Allah dan Semoga kita ikhlas dalam melakukan apa jua perkerjaan dan mendapat keberkatan dari Nya.. i love Allah

Tuesday, January 14, 2014

sahabatkah kita?

aku hanya aku. siapa suka ataw tidak terpulang.

tiada siapa yang menghalang juga memaksa

aku harap kau suka aku sebab aku ialah aku.

sebab aku bukan insan hebat.cuma aku punya hati ....

nilai lah aku dari hati.. bukan dari rupa..juga kemampuan.

kerana kalo dinilai sebegitu mungkin aku bukan untuk engkau.

banyak memori yang terbina namun semua hanya sementara... semua nya dilupai dan tidak dimaknai.

kenangan semalam lebih indah dari hari ini.

apa yang aku mampu..hanya toleh ke belakang itu merasai keindahan itu...

tak semua yang indah akan kekal indah.

sahabat ialah orang yang bukan hanya menggembira kan kita tetapi yang cuba memahami perasaan kita.

sedih bersama gembira bersama

namun jangan sangka semua ketawa itu adalah jujur ... sebaliknya hanya pura2x..bak kata orang di depan

 lain di belakang lain.

siapa sebenarnya yang berubah...

kau atau aku wahai sahabat...

semakin lama bersama semakin jauh hati kita.

sepatutnya sebaliknya bukan kah wahai sahabat?

walau bagaimana pon.aku tetap cuba untuk tersenyum .. walaupun hati ku sedang menahan keperitan.

kenangan kita bina itu..memang hanya sementara. senang sungguh kau lupakan aku sahabat..

sejak hari itu.. mungkin sejak kau nampak kekurangan dalam diri ini.

kau mula tinggalkan aku.

kau nampak cahaya baru.. dua cahaya yg bersinar.ya..aku akui..cahaya diriku bukan seterang mereka...

mungkin aku yang buta..buta hati.. aku lemah dlm mengesan keikhlasan hati sesorang.

ikhlas itu umpama seekor semut hitam yang berada di atas batu yang berwarna hitam.
itu takrif cendiakawan .

warna kau mungkin hampir kepada gelap sebab itu aku tak perasan.mungkinnnnn...


No comments:

Post a Comment

thanks for comment!

Blogroll