Facebook

Just graduated! Alhamdulillah.Semoga segala amalan kita diterima Allah dan Semoga kita ikhlas dalam melakukan apa jua perkerjaan dan mendapat keberkatan dari Nya.. i love Allah

Monday, March 26, 2012

Arabic learnings....

Bismilllahirahmanirrahim....

Assalamuailaikum w.b.t semua.............kaifahaluk???? arju minkum min sihatin daiman insyAllah...
                                                      (apa khabar)        (saya harap korang semua dalam keadaan    sihat . insyAllah)   
                                                                                    
chewaahh..mentang2 tajuk ari ni pasal arabic learning aku ckp arab kan...hehe....well...pandai x aku ckp??tu je pon yang aku tawu....(merendah diri konon)..hehehe...

actually,skrunk ni aku kat dalam kelas arabic,hehe..smpat lagi aku berblog kan??terror x aku...hehe..actually kiteorang ada presentation skrunk ni pasal website arabic learing.....so,we held our class in the computer lab...pastu meja pc plak 2-2 ..so,sempat la aku menyelam smbil minum air....hehe...but i think aku tgh memanfaatkan ape yg aku beljar untuk korang nii..hehe..baek x aku....haha...dah2 sudah2 la mepek..ni aku kasi laman web2x yang telah dipresent oleh aku and kawan2 aku....here we go n seee!!!!weeeeeeee.........
(buumyi angry bird):P

http://www.arabic.speak7.com/  <-----------------yang ni group aku yang present...best gak!!!

aku terang sikit r pasal web yang aku present ni...website dye dalam english,pastu pelajran mengikut susunan kat sebelah kiri page,sesuai untuk semua umur dan bangsa sbb dye guna english kan bhasa perantaraan..

just dalam web ni dye x bpe nak cun sangat la..pastu x de game..aku pon heran y x der game..sbb law  kite tengok english learning website sokmo mesti ade game kan!tu je la yang aku x puas aty..yang laen2 terbaek!!

http://www.myarabicwebsite.com/ <------best!antaranya,mcm2 accents/dialect arabic kite bleh dengar..
http://belajarbahasaarab.blogspot.com <------- ada banyak hiwar kt pelbagai situasi

okey..pasni sape2 nak belajr arab n nak improve korang ley check it out all this website okey!!i pray all of u success always!!insyAllah...doakan sye jgk k......bye n salam syg untuk semua readers!! ^_^

No comments:

Post a Comment

thanks for comment!

Blogroll