Facebook

Just graduated! Alhamdulillah.Semoga segala amalan kita diterima Allah dan Semoga kita ikhlas dalam melakukan apa jua perkerjaan dan mendapat keberkatan dari Nya.. i love Allah

Tuesday, January 21, 2014

I just crashed my cat!!

Assalam...
Arini aku sedih sangat..mula mula semangat la aku kuar ngn adik aku beli brg nk masak..lastly bila aku balik..aku terlanggar kucing aku...huuu....sedih sgt..rasa bersalah tersgt sgt..mmg aku x sengaja..huhu..nasib baik kucing aku tak mati n terburai perot..huhuhu..mwaa..memang aku rasa nak nangis la ni..aku nmpak tgn dia mcm dah herot sikit..huhu...mesti tulang dia skit..tulang dia patah...aku rasa bersalah sgt ni..andai lah lepas ni dia cacat..tgn dia herot n patah ..aku lah insan yg akan rasa paling bersalah ...ya Allah ampunkan aku ya Allah..aku memang tak sengaja..terus x dak mood aku nak masak..T_T
Sambung balik...
Lepas aku masak pastu p amik adik aku balik sekolah oren (nama kucing aku) still x gerak dri tmpat dia duduk. Aku suruh la adik aku angkat dia coz aku x brani sgt..takot dia sakit lagi pastu adik aku pon angkt letak atas bekas n bawak masuk dia dlm rumah.alhmdulillah kucing aku x cedera parah .alu rasa tulang kaki belakang dia ja yg teruk sbb jalan terhenjut2x..lega sgt nmpak dia boleh jgk jalan..pastu mak aku balik dia kata x mau tgok sebb fobia dulu dia penah trlanggar anak kucing ..tp lastly tgok jgk..mak aku sapu minyak habbatus saudak kt kaki dia.bgi dia jilat..sebab habbbatus saudak ni sgtt baguss...utk semua ..xkisah manusia ke haiwan..orenn..aku mintak maap sgt.. lepas apa jadi kt ang aku akan bertanggungjawab jaga ang ... alhmdulillah ang masih bernyawa... :)

No comments:

Post a Comment

thanks for comment!

Blogroll