Facebook

Just graduated! Alhamdulillah.Semoga segala amalan kita diterima Allah dan Semoga kita ikhlas dalam melakukan apa jua perkerjaan dan mendapat keberkatan dari Nya.. i love Allah

Saturday, May 10, 2014

Nasi arab Marhaban bikum

Assalamualaikum w.b.t..

Tonite just a special day .. .aku and my bestie pegi makan malam berdua (dating) jgn jealous ye..mcm ni la kehidupan org bujang yg single nih..hehe . Kami makan di restaurant just near to our hostel/ apartment sutera .about 5 mnt from hostel i guess ,sbb tuh g pon jalan kaki je.. hehe .. restaurant ni mmg terletak di dataran nilai ..so anyone who just comin to dataran nilai can try at this restaurant.. selain arabic cuisine , ada jgk western food , and local food so dont worry klo tekak korang bukan tekak arab tp melayu pure boleh la dtg sini jgk ..

Pastu harga dia a little bit high.. but just little okay..dont worry  hehe..

Mcm aku makan nasi arab ayam kabsah harga dia rm13.. pastue aku tmbah sambal die kena cas rm1.. hehe..aku ni kuat makan pedas. Klo pedas sikit2 ni mmg aku x puas.. pastu aku order air kosong je..save budget..hihi  sebb hrga dia bley than gak utk student mcm aku ni . Pandai berjimat..ceh..hehe..

Tpi pepon  aku sangt suka environment dia . Sgt selesa la .. lightning dia pon ok.. sebab aku sgt mementingkan suasana.. aku x boleh makan kalo gelap2 sgt .. kang ku suap nasi masuk hidung sapa susah.. haha..

So far dah 2 kedai nasi arab aku g kat nilai ni. First kat al azahara , n marhaban bikum.. sedap tuh aku rasa menang kan marhaban lagi.. taste aku la kan.. korang x tawu la..hehe..

Sapa yg nk g mkan tu boleh la pergi..dipersilakan.. tp jgn pergi hari isnin sebab tutup .kang makan angin je korang  hehe ..

Ok la  .. setakat tu je post kali ni.. good nite 1:34 am sudaa.. assalamuailaikum..lailah saiidah.. =)

No comments:

Post a Comment

thanks for comment!

Blogroll