Facebook

Just graduated! Alhamdulillah.Semoga segala amalan kita diterima Allah dan Semoga kita ikhlas dalam melakukan apa jua perkerjaan dan mendapat keberkatan dari Nya.. i love Allah

Saturday, May 19, 2012

LOCAL C PENUH!!



























arghhhh!!!!! geram aku..time2x macam ni la lappy nak buat hal.hang sana hang

sini.. (hang=stuck=jam) aduyai..

dah la nak kena hantar esok lusa, padan muka gak sebab buat last minute.aku nak kena buat video english, shoot dah shoot cuma tinggal nak edit buat video jer!tp tu lah masalah nye.lappy aku nih asyik buat hal.lembap.aku dah perasan lama dah akan kelembapan nya itu , aku rasa mayb sebab banyak sangat file kot sebab tu lemabap.so aku buat inisiatif untuk delete all the useless software .huhuhu sedey memang sedey sebab even useless pon aku suka kot.contoh macam mp3 cutter,vlc player and macam2 lagi la.aku heran asal aku punya lappy ja asyik wt masalah PENUH LOCAL C sedangkan x la banyak pon software yang aku install.


baru sekarang,aku concious yang my local c just have 30 GB!! waa ..saddest kot.patut la bila aku nak men movie maker tak penah menjadi..huhuhu...


so,things that i should do is to change new hard disk.CHANGE????


kalo harga hard disk tu mcm coklat ,2 sekupang .kan bagus...:P


so, menda nak kena buat skrunk nie kena review kat mana jual hard disk yang paling murahhh....guys sape yang tahu ..plz tell me okays..


x sbarnye nak men lappy dengan hard disk yang besar...(berangan jap)...hehe..


so , if korang ade problem dengan local c penuh, sila la tgok berapa besar hard disk korang..kalo dah besar,means korang kena la buang unnecessary files ke recycle bin yer....=)



No comments:

Post a Comment

thanks for comment!

Blogroll