Facebook

Just graduated! Alhamdulillah.Semoga segala amalan kita diterima Allah dan Semoga kita ikhlas dalam melakukan apa jua perkerjaan dan mendapat keberkatan dari Nya.. i love Allah

Tuesday, September 20, 2011

goodbye sungai petani

Bismillahirrahmanirrahim....


Assalamuailaikum w.b.t


kaifahalukum????(apa kabar kamu semua?) ana biqair..(saya sihat),,semoga semuanya baeik2 belaka ^_^..
so,tonite i will leave sg.petani to pursuing knowlegde at USIM in bachelor of quran sunnah...huhu..so dalam aty sekarang nie..rasa sangat sedih dan hiba...huhu...sebab i have to leave my hometown....esspecially my family...
Law dulu masa belaja kat KUIN,yang kat alor staq tu...bila hujung minggu jaa...trus cabut balik...haha..sampai semua bdk asrama ngn umh sewa dah taw..aku nie kaki balik kpg...pe ku kisah..asal aku hepy kan...tp semua tu aku dah x bleh nak buat dah bila aku di USIM,NILAI negeri sombilan...ushhh...sangat la jauh........memang hati ni dh rase sedih lepas dapt tawaran tuu...tp hepy la jugak
 sbb impian aku nak smbung upu at last tercapai  jgk even aku x la mengharap tok dapt ...anyway..alhmdullah..bersyukur sgt2x..aku harap penghijrahan ini akan mengubah hidup aku kearah yang lebih baek.....dan bila tamat ngaji 6t i can be a teacher or lecturer..ameen..for those yang bace nii...doakn aku k...:)..k.la nak p dah nie...bye2 salam...



No comments:

Post a Comment

thanks for comment!

Blogroll