Facebook

Just graduated! Alhamdulillah.Semoga segala amalan kita diterima Allah dan Semoga kita ikhlas dalam melakukan apa jua perkerjaan dan mendapat keberkatan dari Nya.. i love Allah

Sunday, September 11, 2011

Baca!Faham!Hafal! :D

Assalamuailaikum w.b.t...


hai everybody.....wht up?kaifahalukum????hope semua baek2 aje yeww....


hari ni aku berada kt cc aloq setaq?kat mne?kat depan kuin la mne lagi ekkk......nak on line kt umh sewa..tuan umh sewa tu (kekuda,which means kedekut ) x nak pasang...dulu ckp nak psg..tp x psg2x smpai aku rase nak tuko jew umh sewa..sabo jela....naseb umh tu dekt dgn kuin n kedai makan...law x bye2 lew...


ari ni kat kelas Nahu...just kene tulis jew apa yang ustaz tulis....ape yng ustz ckp semua aku kurang phm n sembang bnyk smpai kene panggil baca balik apa yang ustz tuls padan muke!!hehe....terketaq2 jew suara aku sbb sejuk giler...ekon tu mmg direct to my face...keras abis lidah2 aku..haha....malu jew...hehe..lantakla kan...


n TODAY i got new tips how to stdy in nahu...how is it???




see my title up there ....yes it is....BACA!FAHAM!HAFAL!,,,,,,,,,,,,,haa...ingt tue...hafal* tu yg most important tuh.......owkey....new spirit dari ustaz Ghani..thanks ustz....love u...hik3x.....for all sape yang terbace nih.....same2 la kita rajinkan diri kita k...law nak pandai bahasa arab (NAHU)....jgn mls2...chaiyok3x...



No comments:

Post a Comment

thanks for comment!

Blogroll